Mama zijn

"Hellup".. Haaruitval.

14:01

Wij fantaseerden er aardig op los. Hoe zou je eruit zien? Zou je al wat haartjes hebben? Zou je straks blond zijn of net zo donker als wij? Wat waren we benieuwd naar je gezichtje! Toen je dan eindelijk op mijn buik lag, keken papa en ik elkaar lachend aan! Zó!! haha! Een heel donkere volle bos haar!
Wie had dat durven dromen! Dat was toch wel een beetje een wens, kom op, zeg nou eerlijk, is het geen plaatje?!



Iemand vertelde me eens ,in de eerste weken, dat deze mooie donkere kop haar ,waar ik ondertussen zo verliefd op was, wel eens van korte duur kon zijn. Omdat ik diegene niet gelijk geloofde besloot ik er weinig aandacht aan te geven. Maar dat zou toch zonde zijn!! De maanden verstreken en Naomi bleef een volle bos haar houden! Yes, dacht ik nog, het gaat echt niet weg! Tot me plots opviel dat er wel heel veel haren in haar badje lagen, op het aankleedkussen, in de box en haar hydrofiel luier onder haar hoofdje wel heel vol lag met haren.. Help!! Mijn meisje heeft haaruitval! Ik speurde eens op internet en jawel, 'nest'haar. Weliswaar iets verlaat maar hoe verder we richting de 5 maanden gingen hoe kaler haar "koppie" werd. Hier een klein plukje, daar een klein plukje, het was een zielig geheel vergeleken de volle bos van de eerste maanden.

Maar nu.. een dikke maand later zien we de haren haast weer groeien! Je knipje, -wat zeg je nu? ja, haar knipje- past ze weer wat beter in en het word weer een zichtbaar donkerder geheel, haha, kom op haartjes, groeien maar!

ps; Naomi, Mama vind je sowieso de allermooisté!

-x- Mama van Dijk

Leuk als je reageert!

0 reacties