Puur Gezond

Hoe was week 3 gegaan? #PuurGezond

11:13



Hoe had ik week 3 ervaren? Eigenlijk leek de vermoeidheid een klein tikje minder en dat terwijl Baby&Pup deze week graag om 05.00 wilden opstaan. Ook waren de ontbijtjes goed genieten en genoot ik nog steeds af en toe van de heerlijke zelfgemaakte muslirepen die in de kast stonden. Toch weer wat onzeker over wat de resultaten zouden zijn na deze week kwam ik aan bij Appel&jij. Het vorige bezoek was nog maar 5 dagen geleden, met zo'n lekker weekend met wat meer verwenmomentjes zal ik misschien wel zijn aangekomen. Ergens overschaduwt dat gevoel mijn bezoekje telkens opnieuw. Toch weer dat moment, meten = weten! En ja Hoor, geen reden tot zorg, 900gram kwijt, en 1,5 cm. Oke, dan even de balans? We zitten nu op 27 Augustus, we begonnen op 4 augustus, dus nu in grofweg 3 weken PuurGezond in totaal 5 cm taille kwijt en 2 kilo minder. Ik heb in elk geval weer reden genoeg om door te gaan!
De opdracht van deze week is voldoende water drinken!




Van het weekend ga ik een goede blender en sap'kan kopen, en van die uber-hippe mason jars glazen, ik denk dat ik de nep-varianten (action, xenos) neem. (Wat zijn die leuk!!) Als ik die nou eens elke dag vul met 2 liter water en deze s' avonds vast vul met munt, citroen, limoen, aardbeien, bessen, komkommer of andere lekker-heden. Dan Heb ik de volgende dag een gezond en gezellig watertje, en hopelijk bevorderd dat opnieuw het afvalproces.

Drink jij 2 liter water(vocht) per dag?

-x- Mama van Dijk

Leuk als je reageert!

0 reacties