Bevalling

De foto's die meer zeggen dan duizend woorden.

10:13

In Huize van Dijk is de zomervakantie bijna aangebroken en dus zijn er een aantal dingen die al heel lang uitgesteld zijn en nu toch echt moeten gebeuren. Een daarvan is het sorteren van (honderden) foto's die we van Naomi hebben gemaakt en deze bundelen in een digitaal album en/of plakboek. In de zwangerschap had ik nog alle tijd en dus zijn daar al aardig wat foto's ingeplakt van m'n dikker wordende buik en de echo's maar sinds Naomi er is, is dit iets wat steeds uitgesteld is. Tijdgebrek? Gelukkig staat alles al wel op de computer maar het uitzoeken van de honderden foto's word nog even een leuke klus! Toch denk ik dat ik mezelf ga aanwennen elk half jaar weer even de foto's te bundelen vooral de eerste jaren, juist omdat het nu zo ontzettend snel gaat!

Geregeld ,wanneer we door de bestanden op de laptop scrollen, komen we ze tegen. De intense foto's die zoveel meer zeggen dan duizenden woorden! Mijn tweelingzus is fotografe en zij legde dan ook vanaf het begin elke maand een foto vast van onze dochter om te zien hoe ze in een half jaar al groeide tot een prachtig mooi en wijs meisje! De allereerste foto's van deze reeks maakte zij enkele uren na de geboorte van Naomi. Intens, krachtig, warm, het laat me het moment van groots geluk ,toen we net papa&mama werden, weer herbeleven.

Zo heb jij ze vast ook, een collectie foto's die zo intens en kostbaar zijn, foto's die meer zeggen dan duizend woorden!


-x- Mama van Dijk

Leuk als je reageert!

0 reacties