Baby

TENA? & nog geen 65+ #OhhhNooo!

10:05




Enthousiast poste ik eerder deze week hoe gewichtsconsulente, Nathalie, mij een vrolijk, groen, springtouw overhandigde met bijbehorend springschema! Natuurlijk, as i am, begon ik die dag vrolijk met 50 keer springen zoals 't schema aangaf. Nog voordat ik goed en wel de tien keer bereikte begon de ellende.. ik ren vlug naar de wc en leeg daar mijn blaas die wonderbaarlijk genoeg helemaal niet zo vol bleek te zijn als hij zojuist voelde. En nu? Haast angstig probeer ik het nog maar eens.. Weliswaar lijkt de druk al minder maar voor de zekerheid check ik of er nog een voorraad Tena's in huis liggen. Getsie, heb ik weer! Zodra het enthousiasme omslaat in een lichtelijke paniek pak ik de laptop erbij en zoek troost bij Google 'bevallen, sporten, urineverlies'. Bekend probleem kom ik al snel achter, wel taboe. Al snel kom ik uit bij de beruchte bekkenbodem-oefeningen maar nee, die Discipline om nu óók nog 4 maanden lang aan de bekkenbodemspier-oefeningen te gaan, kan ik geloof ik niet opbrengen hoor! De afgelopen dagen ben ik natuurlijk gewoon door gegaan met touwtje springen en las ik om de zoveel sprongen maar even een paar seconden pauze in om de spieren toch wat aan te spannen. Terwijl ik de sessie van 100 keer springen vandaag weer in fases afrond zie ik dochterlief lachend door de box heen gluren. Terwijl mijn moederhart smelt bedenk ik, wat maakt het ook allemaal uit, nog geen 65+ maar af en toe een TENA..

-x- Mama van Dijk

Leuk als je reageert!

0 reacties