Van Dijk meubel Restyling

Van Dijk Meubel (Re)Styling komt terug!

06:00

Om het verhaal compleet te maken neem ik je even terug. Terug naar het begin. Hoe begon van Dijk meubel restyling? Wat is VDMR eigenlijk en wat heeft Mama van Dijk hier mee te maken vraag je je vast af?!


In 2011 ronde ik mijn studie Verpleegkunde af, ik wilde voor mezelf beginnen in de opvang voor zieke kinderen, had dit al zolang voor ogen en hield daaraan vast, het moest een opvanghuis worden en enthousiast begon ik met onderzoek en al snel volgde er informatieaanvragen van ouders. Ik besloot in het huis waar mijn man toen woonde de opvang op te starten en zorgde daar dat de benedenverdieping werd opgeknapt en o.a. toegankelijk werd voor rolstoelen en zo gebeurde het dat alles erop wees dat we, 't Kinderhuus, zoals het ging heten, konden starten. Er vonden gesprekken plaats met ouders en kinderen de stageverzoeken kwamen binnen maar helaas duurde de daadwerkelijke start langer dan verwacht. Met een uitbreiding naar tevens opvang buitenshuis deed ik een goede zet. Ik kwam in contact met meer ouders en leverde enkele keren zorg binnen een gezin. Ik wilde meer, wilde niet stilstaan en dus heb ik na maandenlang afwegen besloten het idee van de opvang van kinderen opzij te zetten en toch in dienst te treden bij een baas. Ik stopte met 't Kinderhuus maar tot op de dag van vandaag ontvang ik nog wel eens berichten over mijn mogelijkheden. Iets wat vaak blijft knagen in mijn achterhoofd omdat het Kinderhuus met zoveel liefde was gestart. Echter, bij een baas vond ik de zekerheid die ik ook nodig had waar ik later zo bleek wel, erg naar zocht. Een leuke tijd beleefde ik binnen dit medische kinderdagverblijf. Echter nam de vraag naar zorg daar ook af en werd een Verpleegkundige niet meer nodig geacht. Opnieuw ging ik op zoek naar een passende functie elders dus. Gelukkig is de zorg er altijd en dus solliciteerde ik lekker rond. Eerst nog heel beperkt binnen de kinderbranche, later toch ook weer voor in de ouderenzorg. Iets waar ik ook al langer in bekend was. Toch zat ik maandenlang zonder werk en dat begon me stierlijk te vervelen. Opnieuw besloot ik iets op te starten. Dit keer niets met zorg, maar een andere passie! En zo ontstond Van Dijk meubel (Re)styling, Voor o.a. het restylen van meubels. Later ging ik zelf ook aan de slag in het maken van meubeltjes en woonaccessoires. Ik kocht materialen overal in, speurde naar leuke hebbedingen en verkocht de gemaakte spullen met (groot) succes! Maar ook dit stopte destijds, niet omdat het niet liep, niet omdat ik niet meer wilde. Maar ik kreeg een leuke baan in de thuiszorg aangeboden, ons huis werd opgeleverd en toen waren we ook nog in blijde verwachting. Je raad het al? Ik had werk genoeg..

Maar nu? We wonen alweer een ruim jaar in ons heerlijke huisje, onze dochter is al helemaal verweven in onze leventjes en Puplief weet zijn draai ook al aardig te vinden in huize van Dijk. Rust zou je denken.. En toch borrelt het verlangen juist nu weer opnieuw op naar nieuwe creativiteit. Naar nieuwe inspiratie, nieuwe dingen te willen maken, nieuwe ideeën te willen bedenken en de nieuwe creaties te willen uitwerken. Wat het gaat worden? Waar we verder mee gaan? Ik kom er op terug zodra de brainstorm een ultieme creatie voortgebracht heeft..

www.vandijkmeubelrestyling.nl Is helaas niet meer in gebruik ivm tijdgebrek. Deze word dus niet bijgewerkt. Wel geeft het je een kijk in de wereld van wat van Dijk meubel restyling onder andere voorstelde! Nu ik vooral de rol van Mama heb aangenomen vind van Dijk meubel Restyling en de posts over het leven van Mama van Dijk nu o.a. uiting op Facebook.com/mamavandijk! Like de pagina, en rol in de wereld van Mama van Dijk en de creaties van VanDijkMeubelRestyling! Hier vinden ze elkaar!

Een van de creaties van VDMR.

Benieuwd geworden?

-x- Mama van Dijk

Leuk als je reageert!

0 reacties