Baby

Onbekende webshops... leeeeuk!!

15:45

De eerste ervaringen met Kiabi; Shirtje ILOVEMUM,
Mint Harembroekje &Cognac kleurige Moccasins

Deze week, net voor het innen van mijn salaris, vertelde een lieve(!) bekende dat er overal Z8 SALE was! Aii. (Dat moet je niet tegen mij zeggen) Natuurlijk had ik al menig webshop gezien maar besloot hierna toch weer even een kijkje te nemen. Niet heel veel later kocht ik voor -30% twee uberleuke jurkjes. Zo slim als we zijn bestelde ik er één bij Schweigmann ,een voor mij nog onbekende webshop, overigens had ik daar de rest ook graag willen kopen maar helaas hadden ze dochterliefs maat niet meer en kocht ik het andere jukje voor dezelfde korting bij Baby&Kids, waar ik al wel vaker even virtueel had rondgestruind. Nadat de bestelling betaald was bedacht ik me dat ik ook nog een bestelling had gedaan bij Kiabi, een online webshop dat mij qua prijzen doet denken aan de Primark! Ik ging de collectie eens uitgebreid doorspitten om een leuk setje te vinden voor thuis. Of gewoon voor makkelijk!

Ja, ik hou ervan, de laptop bij de hand, en even struinen door de (web)winkels. Wat is dat lekker!! Geen drukte bij de kassa. En gewoon bezorgen aan huis. Top! Helaas vind de kas dit gedrag in Huize van Dijk wat minder fijn maar dat ter zijde. Wel vond ik het mede daardoor tijd om ook eens te kijken voor een leuk setje om gewoon in huis te kunnen dragen zonder dat je elke hap fruit, elke slok melk of hap groente op haar lepel met je leven wil beschermen. Nee, Naomi niet aan de lepel trekken straks valt het fruit eraf! Nee, Naomiiii, mondje verder open. Aaaahhh Omi, niet met je handen in de joghurt. HELP, NIET OP JE KLEREN! Hmm, lekkere moeder. Oke, kom maar lieverd, dan doen we je truitje even uit. Zit je dan op je romper... Ach, het is hier lekker warm, niet?

Op zoek naar een goedkoop setje dus voor in huis. Maar natuurlijk moest het ook wel een beetje "wauw" zijn. Ik trof een geweldig leuk uitziend harembroekje op de site van Kiabi. Een harembroekje, iets wat ik sowieso te leuk vind maar wat nog niet in de kledingkast van Naomi lag. Onderweg in mijn zoektocht naar goud kwam ik diverse shirtjes tegen en voor een té leuk prijsje nog baby moccasins! Zeg nu zelf, een setje voor 50 euro of voor 20 incl schoenen... Met een beetje styling maak je toch ook met een beetje minder de leukste combinaties!!


Naomi in jurkje Juul/Neon met Lian legging (Z8)
Naomi in Jurkje Irma met Lian legging (Z8)


Koop jij ook zo graag online? -x- Mama van Dijk


Leuk als je reageert!

0 reacties