Baby

Het avontuur dat beslaat uit 4 letters.

18:19

Een zalig weekend hebben we achter de rug met feestjes, wandelingen waarbij Luca zich volledig kon uitsloven en veel gezelligheid. Heerlijk Qualitytime als gezinnetje, wat houden we toch van weekend. Als klap op de vuurpijl sloten we dit weekend af of beter gezegd begonnen we deze week met DE officiële SALE ("4letters!!") van z8 op hún webshop.


De afgelopen nachten waren pittig, weer even doken we het nachtleven in. Welliswaar niet op straat, vrees niet. Nee gewoon dat nachtouders dingetje. Dochterlief besloot na mijn woorden uit de vorige post dat het snachts wel heel gezellig was bij papa en mama en bezocht dan ook graag een bezoekje aan ons (familie?)bed tussen 2u en 4u ( om vervolgens de rest van de nacht daar te blijven liggen ). Het was waarschijnlijk die reden dat ik (slaapgebrek issue) vannacht niet wakker werd van gehuil, niet doorhad dat manlief uit bed stapt om vervolgens met dochterlief naast mijn bed te staan. Heh! waarom haal je haar eruit hoor ik mezelf verbaasd zeggen. Een betraand gezichtje kijkt me zielig aan. Guttegut. Dat ze naast ons verder is gaan slapen kan ik me niet meer heugen, ook niet dat manliefs wekker ging. Opeens herinner ik me dat ik wel degelijk wakker ben geweest en mijn wederhelft om 4.30 vertelde dat hij moest opstaan. Heel vriendelijk, als dat zo zou wezen. Terwijl ik naast zijn kant sta en zijn wekker uitzet omdat ik bang was dat Naomi wakker zou worden zie ik op zijn telefoon wekker 5.30 staan, uitslapen voor deze chauffeur! Sorry lief, je mag nog een uur. Aii. Met een schuldgevoel ten top sluip ik richting mijn eigen bedzijde. Naomi die in de zevende hemel is beland ligt met een grijns op haar gezicht te slapen. Ohhh, wat een boef. Toen ik later die nacht weer enigszins bij kennis kwam kijk ik snel op internet. Is de webshop al geopend? Helaas het blijkt nog te vroeg. 

Iets later, als de klok 6.30 tikt besluit ik lang genoeg te hebben geslapen. Opnieuw, terwijl ik nog door dekens ben omhult, waag ik nog een poging. De webshop van z8, die vorige week sloot ter voorbereiding op de SALE, was geopend! De klaagzang van alle klanten van de vorige collectie was me niet in de koude kleren gaan zitten. Ik besloot de slechtste techniek die je maar kunt hebben toe te passen. Alles in de winkelmand mikken dat ze aanpast! Als mijn winkelmand ondertussen uit vijf cijfers bestaat (MET KOMMA) besef ik dat we met 4 jurkjes, 4 legging'kjes, 2 rokjes en een uberleuk shirt voldoende hebben. En schrap de extra's uit de winkelmand. Zonder problemen dus, vanuit huize van Dijk geen klaagzang. Als de verzending net zo spoedig verloopt als het shoppen op zich dan bij deze een ODE aan Z8. Voor het voltooien van een prachtige SALE start. Duizenden blije mama's en vast ook papa's. Al geloof ik dat ik hier een papa heb die niet zo blij word van jullie of beter gezegd van mij? Achh, dat blijft tussen ons he. 

Word jij ook zo gelukkig van shoppen in SALE? Komt dit iezig kleine woordje jou ook binnenrollen als muziek in de oren? Hieronder een aantal items uit mijn shoppingbag! (VINDIKLEUK!)






-x- Mama van Dijk (cq Koopjesjager)

Leuk als je reageert!

0 reacties