shoppen

De eerste sneeuwbal moet nog worden gedraaid maar hij is er, de zomercollectie!

07:52

Yes! Terwijl mijn eerste sneeuwbal dit jaar nog moet worden gedraaid, de vetbollen voor de vogeltjes net in de bomen hangen en de dikke vesten voor mijn gevoel nog maar net om mijn lijf geslagen zijn ligt de zomercollectie alweer in de winkels! Op weg richting de zomer dan maar!!


Als Z8 liefhebber heb ik hier erg naar uitgekeken! Alhoewel ik erg fan ben van de gezellige winterdagen. Mijn portemonnee vind de nieuwe z8 collecties overigens - as usual- iets minder. Sinds een paar weken was de Newborn collectie van z8 al in de winkels uitgestald. Jarloers, op alle mama's die nu kunnen shoppen in maatje 50 - 68 bekijk ik de lieve kleurtjes de schattige pakjes en de zachte stofjes! Oeff. dat word vast ook een schitterende Kids Collectie! En dus afwachten maar. Op de facebook pagina van Z8 stromen de eerste berichten van ongeduldige moeders binnen! Kom op met die zomercollectie, we kunnen niet wachten!

En dan is hij daar, als een gek stormen de meeste z8 liefhebbers op dinsdag naar de verkooppunten. Ik trouwens niet, aangezien ik naar amersfoort stormde richting mijn clienten. Jammer! De Magazine, het nieuwe zomer magazine, ligt in de winkel! Gisteren woensdag de 13e volgde z8 met het magazine op de website zelf. En? Wat zijn de eerste recensies? Wat vind ik?! Allereerst samen maar eens een blikje wagen! Oordeel zelf. Klik op onderstaande link om het magazine te bewonderen.

Z8 Magazine zomercollectie 2016

De recensies stromen ondertussen binnen en die zijn niet allemaal even vriendelijk. Net zoals ieder merk behoor je toch een beetje bij je eigen kledingstijl te blijven. Betekent overigens niet dat je niet vernieuwend mag zijn. Toch is dat waar veel mama's zich aan gaan storen. Opnieuw hetzelfde soort jurkje of datzelfde rokje alleen in andere kleurcombinaties. Het zijn die mama's, die op de eerste rij lagen om de z8 zomer items zo snel mogelijk te kunnen zien, die beweren dat ze stoppen met het kopen van 'hun' merk. Ach, zijn het juist niet die Mama's die uiteindelijk de halve collectie in huis halen? Z8, wederom top gedaan! Ik zie te gekke kleuren, wederom stoere meisjes met uberleuke girly items! Geen aandelen hoor, geen sponsored post, gewoon een oprechte z8 liefhebber.

In de eerste week van februari komt hij in de winkels te liggen. Yes! Voor Naomi's eerste verjaardag!

Koop jij veel van een zelfde merk?

-x- Mama van Dijk



Leuk als je reageert!

0 reacties