Verlangen naar..

12:34

Een beetje gezelligheid in huis aanbrengen!

Het zonnetje krijgt geen kans, vandaag niet. Gister niet.. en voor mijn gevoel al veel te lang NIET! En dus tijd om de sfeer in huis te brengen. Wat verlang ik soms naar de zomerse sferen op die druilerige dagen! Vandaag ga ik maar weer voor een zalige stretch broek met gaten, voorzie ik mijn voeten van een warme slof en kies ik een casual big vest en warme sjaal. In huis, jawel, een warme sjaal draag ik gewoon in huis, ik hou ervan! Haar'omhoogdag en de balans van het huishouden maar 'ns opmaken.

Voor vanavond maak ik alvast een heerlijke quiche die ik vanmorgen al even deelde @Instagram >> MamavanDijk. De geur doet me alvast verlangen naar het moment dat manlief de deur binnen stapt. 
Kun je het je voorstellen? Klik op het label Puur Gezond rechts op de pagina en je vind het recept er tussen! 
Quiche / Hartige taart, hmmmm!

Puur gezond. Hoe goed was ik bezig?! Herinner je je nog de terugkerende posts? Helaas inderdaad. WAS! Ja de december/januari maand hebben erin gehakt. Ik kwam 2 kilo aan!. Aii. maar heus ik heb mezelf al toegesproken. Voel je vooral niet vrij om dat nogmaals te doen. Mama goes fit. Heus waar. En opnieuw. De vreetbuien stonden gelijk aan het gedrag van een hoog zwangere dame met een maximaal hcg niveau. Ja als een slons met een zak chips op de bank tijdens een lekkere serie, het kwam welliswaar niet vaak meer voor, maar echt ze zijn er geweest. En dus tijd om Nathalie Appel, Coach van Appel en Jij deze vernedering op te biechten. Ze wist me al snel op te beuren en de positiviteit terug te brengen. Mama van Dijk, back in the game! Voel je fit, here we come! Less sucker, More energy! 


Ik beloof je, één keer in de maand lees je meer over de vorderingen rondom Less Sucker, More energy a la Puur gezond! Ook bezig met het creeren van een vaste gezonde leefstijl? Hou me dan ook vooral op de hoogte van jouw vorderingen!

Een tikkeltje Stoer&Sober wonen in Huize van Dijk. Love it<3! 

Ik spreek je snel weer?! 

-x- Mama van Dijk 

Leuk als je reageert!

0 reacties