Baby

Loedermoeder?!

16:59

We hebben ze allemaal, van die dagen die je in de vroegste vroegte al verklaard tot een stay'home-dag. Zo eentje waarbij je de gehele dag met liefde in een ultra XXL trui wilt wonen met de slofjes aan. Met een hollandse dag als vandaag kom ik weer even in die sferen. Echter, juist op zulke dagen, als ik mijn haar bijeengevouwen de lucht in heb geknoopt, als mijn casual outfit die dag bestaat uit een ordinaire pyjamabroek en een verwassen trui, ook dan gaat het leven door. En ja, juist dan gaat de bel tien keer, drinkt puplief zich suf en wil hij minstens 40x buiten plassen en als een of andere gladde verkoper je een 'goed' beveiligingssysteem wil aansmeren en daarbij met ietwat verwarde blik je vraagt of je de hoofdbewoner bent terwijl hij me eens goed bestudeerd bedenk ik me. "Dit moet anders. -En trouwens ja Meneer, That's Me!- En Nu ga ik snel weer naar mijn dochter als je het niet erg vind".- (Had ik al duidelijk gemaakt dat ik een hekel heb aan verkopers aan de deur? ja dat dus!)

Vandaag vond ik het tijd om daar verandering in te brengen. En dus nu het heerlijke avontuur met vier letters (Lees: SALE) nog steeds voortduurt besluit ik dat het tijd is om te shoppen. Ik beloof mezelf trouw dit keer echt voor mezelf te gaan. Oma vergezelt Naomi terwijl ze vanmiddag tevens mijn publiek vormen. -Goed duo die twee- Maar écht, die heerlijke stay'home dagen (waarop we het hele huishouden runnen, de kat achteraan hollen, pup van zijn behoeftes en training voorzien en bovenal dochterlief een heerlijke dag entertainen) wil ik me niet langer uitbeelden als een stoffige loedermoeder. Op stap dus, voor heerlijke hip-trendy-casual items!

En zo waar ik slaagde vandaag voor dié bovenstaande zalige items.
Twee capuchon truien scoorde ik bij de H&M voor 24,95 p.s
Een uberhippe comfy' skirt haalde ik bij de Basic Life voor 7 euro!!
En een sweater jurk voorzien van leren ster kocht ik bij Royal Fashion voor 34.95
Benieuwd hoe een hippe mama haar huishouden runt in casual'style? Die foto krijg je nog te goed. Maar alleen als je er echt om staat te springen hoor. -gheghe-.

Voor ons zonnestraaltje haalde ik de zomer vast in huis met een gigantisch schattige zonnebril. Kon hem niet laten liggen! Heerlijk toch, om een meisjes mama te zijn! Deze foto wilde ik jullie niet achterhouden, aandoenlijk niet?



Leuk dat je volgt! Gezellig als je reageert! Neem ook eens een kijkje op Facebook.com/Mamavandijk! 

-x- Mama van Dijk


Leuk als je reageert!

0 reacties