The day after.

21:32

Nadat we ons gisteren konden onderdompelen in de wereld van liefde, geluk en een heleboel vreugde gaat vanmorgen voor de meesten alweer de wekker. Back to work. Wat een tegenvaller is dát. Want wat hebben we genoten van de eerste "helft" van de Nederlands/Israëlische wedding van Mr & Mrs. Siegal - vd Vlist. Foto's laten zich nog even geheim houden aangezien de Israëlische familie en vrienden het stel graag op die dag als nieuwe verschijning ziet. En niet alvast online het bruidspaar heeft kunnen aanschouwen. Dat kunnen we begrijpen, nietwaar? 

wél vast een mooi kiekje van de mama's en de zussen van het bruidspaar. 

Oke, vrijdag. Nog even aan het werk dus. Aangezien ik een vakantie heb ingepland en naast het moederschap even geen andere verplichtingen heb vandaag, probeer ik het kalm aan te doen. Rond de klok van 10 uur sjeezen we richting de lidl voor een maaltijdsalade die mijn smaakpupillen tijdens de voorbereidingen en laatste styling voor de wedding, enorm wisten te prikkelen. Iets in me zei dat ik dié, ja juist die vandaag moest inslaan. Hmmmm.. Eenmaal de paprika kip pasta en al het andere achter de kiezen te hebben rond de middag besluit ik even online te gaan. Ohja, we hadden een kleine deadline vandaag bedenk ik me direct! Waar we afgelopen weken even keihard hebben gebrainstormd  konden we vandaag de foto's online zetten van de nieuwe items van Jeejees! Super gaaf! 


 



Mama van Dijk mocht voor dochterlief in de afgelopen week een aantal artikelen ontvangen en passen. We zijn helemaal fan! Gelijk bestelden we een aantal leuke artikelen die ook nog eens super leuk geprijsd zijn. Binnenkort zullen ook die nieuwe items zeker de revue passeren hier op Mama van Dijk! Like de pagina van Jeejees om op de hoogte te blijven van het leuke assortiment dat wellicht steeds verder zal uitbreiden! 



Nu Naomi zich profileert tot heuse billenschuiver zijn de heerlijke harembroekjes een zalige aanwinst. De leuke naamshirtjes vind ik al langer fantastisch en de creatie van Jeejees hierop is toch te leuk? Broekjes zijn al te bestellen voor 12,95 en bedrukte shirts voor slechts 6 euro en de setjes maak je voor een meisje compleet met een bijpassende haarband voor 2,50!!  


-x- Mama van Dijk

Dit artikel werd gesponsord 

Leuk als je reageert!

1 reacties

  1. Leuke kleertjes en de mama's en zussen van het bruidspaar zagen er ook allemaal prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen