Wil jij mijn bruidsmeisje zijn?

15:22

Weken geleden werd ik gevraagd "bruidsmeisje" te zijn op de trouwdag van zuslief. Iets dat me eerst nogal bijzonder in de oren klonk? Ik bruidsmeisje? Huppelend met een gevlochten rozenmandje zie ik me al in gedachten op het toneel van de trouwshoot heen en weer passeren. Wat zou mijn taak zijn? 

Nee. Geen huppelende peutertjes, geen witte tutu'tjes en geen rieten gevlochten mandjes met rozenblaadjes. In plaats daarvan schitterende volwassen bridesmaids (en Naomi). Met jurkjes in de kleurcode zalm met de bijzondere taak om extra betrokken te zijn bij de bruid op deze voor haar ( voor hen en voor ons allen) zó speciale dag. Die jurk was nog wel even een dingetje. Mooi genoeg? Feestelijk genoeg? Niet Bruidsmeisjes' waardig? Te zalm? Te roze? Te saai? Maar uiteindelijk vond ook ik dé dress. Yess! En dat voor een paar euro op marktplaats! Tja, waarom zou ik daar over liegen toch? Tijdens mijn zoektocht tussen google afbeeldingen stuitte ik op de meest grandioze outfit en bleek hij op marktplaats te staan. In gedachten zag ik me al rondhuppelen met een gevlochten rozenmandje.. Al was dat niet eens de bedoeling. In dit jurkje had het zomaar gekund.


Eenmaal binnengekomen bleek hij voor me gemaakt. Uitstekend! Een zalmroze jasje maakt hem af. Een stel heerlijke pumps en de mooiste benenkleur panty die er bestaat ("gypsy" van de zeeman) maakt de look compleet! Dochterlief die toch ook bruidsmeisje is scoorde haar jurk bij Voguele. Niet een winkel waar ik normaal gesproken perse binnen loop. Maar in een zoektocht naar háár perfecte dress kwam ik daar toch ook terecht en van een afstand zag ik hem al schitteren aan de wand. Die moest en zou het worden! Ik voelde het! Gelukkig was hij online nog te verkrijgen en ook nog met een bijpassende legging. Ballerina's kochten we bij de C&A en met een bolero vestje van de H&M is ook zij oogverblindend en om door een ringetje te halen.

Wij zijn er klaar voor. Let's get Married.. Uhh, dressed!


-x- Mama van Dijk






Leuk als je reageert!

6 reacties

  1. wauw wat leuk! ik wens je alvast een hele fijne dag. Wat een geluk met je jurk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie zien er vast prachtig uit samen! En heerlijk toch om zoiets moois op marktplaats te kunnen scoren :) fijne bruiloft!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk he, als je zusje je vraagt! Ik vond het in ieder geval een hele eer om een bruidsmeisje te zijn op mijn zus haar bruiloft! Door dat je ook je outfit helemaal afstemt op de bruid wordt het nog specialer vind ik, zo'n dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk he, als je zusje je vraagt! Ik vond het in ieder geval een hele eer om een bruidsmeisje te zijn op mijn zus haar bruiloft! Door dat je ook je outfit helemaal afstemt op de bruid wordt het nog specialer vind ik, zo'n dag!

    BeantwoordenVerwijderen