Dé fotoweek

Dé Fotoweek!

13:45


Zoals beloofd weer een kijkje in onze heerlijke week! En alhoewel het op Mama van Dijk een klein beetje rustiger was dan normaal werd de tijd ,naast een paar overheerlijke middagslaapjes mét dochterlief, goed benut. Die extra slaap kan ik trouwens op het moment keihard gebruiken en meer als één afspraak buiten de deur laat me s'middags de noodzaak van rusten goed inzien. En zonder verdere klachten (die me hier tot nog toe allemaal bespaard bleven) voel ik me uiteraard de gelukkigste on earth! 

Begin deze week kocht ik een stel feestelijke knipjes en onder andere dit té schattige vestje!

Dochterlief keek minder blij met het aantrekken van de roze variant maar dat trok al snel bij. 

Na veel hormonale vreetfeestjes ging de knop om en begon ik weer bewust te koken.
Een zalige schotel met een laagje verse groenten en gehakt, een laag aardappeltjes en een beetje kaas zorgde voor een verrukkelijke aftrap. 

Een zo goed als mogelijke vetvrije pannenkoek met aardbeien volgde later de week
En een heerlijk zelfgemaakte groentesoep zorgde voor een boost aan vitamientjes. 

Naomi verloor deze week haar speen EN nijntje doekje en was maar wat blij met haar nieuwe variant.


Af en toe is het heerlijk dat social media wat herinneringen voorschotelt. Naomi alweer een jaartje ouder dan op de eerste foto

Heerlijk zonder jas op de fiets met mama mee naar de kinderboerderij.
Ja je ziet het goed! Hij is terug van weggeweest! En daar zijn we allemaal heeeeel blij mee! Binnenkort meer!
Welkom terug box! 

Zondag fietsen we weer naar de kinderboerderij!
Kleine prinses.

Ik vond in Engeland en Amerika een paar geniale tips voor kinderen die nog niet kunnen staan op een meerijdplankje

En zocht contact met de leveranciers! Binnenkort hierover meer!




Hoe was jullie week(end)?

-x- Mama van Dijk

Leuk als je reageert!

2 reacties

  1. Wat ziet ze er toch altijd leuk uit met die klipjes, staartjes en haarbandjes. Ninthe heeft ze steeds binnen no time weer uit haar haren getrokken helaas!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ahh Naomi ook vaak! Maar deze knipjes zijn redelijk strak vast te zetten! Maar als ze wil krijgt ze alles uit, hihi! Staat zo schattig!

      Verwijderen