Een typische "tipi- tent- ouder"?

15:09

Even geleden stap ik met dochterlief in de auto. Op weg naar collega'blogger Corrinne van Echt Mama! Terwijl onze leventjes als bloggers en christelijke mama's aardig wat raakvlakken leek te hebben waren we toch ook heel benieuwd of dat in real'life overeen kwam. Tijd voor een "bakkie" vonden we! "Kan ik al komen, anders is dochterlief al zo moe.. " gooi ik eruit in een berichtje haar kant op. "Je mag al wel komen hoor, maar het is hier nog niet helemaal opgeruimd", Antwoord ze me. Pff gelukkig.. denk ik, vast ook een doodgewone moeder waar het speelgoed gerust over de vloer is uitgestald..

Afbeelding: Lets C

En dus rijd ik die ochtend in de regen weg en sluit ik gerust achteraan in een file, na zo'n 45 min in de auto te hebben gezeten komen ik en dochterlief aan in een te schattig dorpje. Terwijl ik rijen bomen passeer die staan aan een indrukwekkende laan met joekels van huizen herinner ik me haar antwoord op mijn vraag eerder die ochtend. Maar wat als het een echte tipi-tent mama is? Met zo'n gigantische woonkamer met glimmende vloeren, strakke meubels en waar geen stofje te bekennen is? De woonkamers waarbij een geweldige wigwam tipi tent in de hoek straalt. De styling perfect is maar de scheve kussentjes de enige te bedenken reden zijn om te melden dat het er binnen nog niet piekfijn bij stond?

Terwijl ik lach om eigen gedachten en ik verder de woonwijk in rijd zegt mijn tomtom dat ik mijn bestemming voor die ochtend heb bereikt. Met dat ik Naomi uit de auto haal zie ik binnen een enthousiaste mama met haar dochter al naar de deur toe komen. Een doodgewone, ontzettend hartelijke en lieve mama, We kletsen wat af, pakken wat zonnestralen mee in de tuin en delen ervaringen. Och, wat is het toch leuk om mama's te zijn.

Ben jij een heuse "tipi-tent ouder" waar die gezellige hippe speeltent prachtig staat? Waar het speelgoed met de juiste styling perfect is weggewerkt? In huize van Dijk is er in de living echt geen plaats meer voor een tipi. En alhoewel ik deze manier van spelen en styling adoreer hoop ik dat de tuin binnenkort eens mogelijkheden bied voor nog zo'n heerlijk speelplekje!

Voor jullie als lezers nu de kans om kennis te maken met de leukste tipi's, accessoires en styling voor je kleintjes! Ter ere van Mama van Dijk's éérste blogjaar vind er op dit moment een toffe winactie plaats in samenwerking met "Lets C"! Lees de vorige blogpost om te zien hoe je kans maakt!


-x- Mama van Dijk





Leuk als je reageert!

2 reacties

  1. Ik vind zo'n tipi-tent echt gaaf! Heb uiteraard ook mee gedaan met de winactie. Maar er zal hier iets moeten wijken denk ik mocht er ooit zo'n tent komen haha. Het huis ligt toch al helemaal overhoop met al dat speelgoed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ja herkenbaar eh! Hier een "knus" huisje dus probeer van de jonge dame het speelgoed bewust op 2 m2 te houden op momenten dat er niet word gespeeld. Maare, niet erg haalbaar. hihi -x-

      Verwijderen