Wij vieren Feest!! Mama van Dijk bestaat (bijna) één jaar! - WINACTIE

07:00

 Op 11 Juli aanstaande viert Mama van Dijk haar 1 jarig jubileum! En zoals Mama van Dijk haar lezers de afgelopen 12 maanden heeft willen samen brengen in herkenning, inspiratie en erkenning vieren we dit geweldige eerste feestje dan ook heel graag samen met jou als (trouwe) lezer! 

Ik zocht 12 maanden geleden een plek om mijn ervaringen te kunnen delen. De wereld van jonge vrouw naar moeder was een verandering die allesomvattend bleek. Onze werelden als mama's (in spe) draaien om ons meest kostbare bezit. Onze kinderen! Ik heb in de afgelopen maanden zoveel plezier gehad in het schrijven van post's, het opzetten en creëren van nieuwe ideeën, het ontmoeten van te gekke mensen en genoot met volle teugen van de ontroerende, openhartige, lieve en ook kritische reacties! Daarom mijn "dankjewel", naar alle mooie, lieve lezende mama's (en papa's)! Jullie zijn té gek! 


Het super gave cadeaupakket van Lets C!

Deze feestelijke maand trappen we af met een geweldig cadeaupakket dat word aangeboden door Lets C! Een hippe, enorm leuke en jonge webshop, gevuld met fantastische tipi'tenten, speelkleden, accessoires en zoveel meer! Lets C word gerund door Chantal. Mama van een dochtertje, haar grote inspiratie voor al het moois. De producten zijn handmade, van goede kwaliteit en niet geheel onbelangrijk zijn zij ook nog eens voorzien van een leuk prijskaartje! Op 11 Juli aanstaande verloten wij onder de lezers een fantastisch samengesteld cadeaupakket met daarin een MINI TIPI TENT, een OPBERGZAK voor speelgoed en een IJSCOLAMPJE! Wil jij dit fantastische pakket winnen? Doe dan zeker mee!

Wat moet je doen? 
- Like de facebookpagina's van Lets C én Mama van Dijk
- Deel dit bericht openbaar op Facebook 
& als laatste laat je ons uiteraard even in een reactie weten dat je mee doet!!


Ik citeer nog graag een stukje uit mijn allereerste blogpost:  
"Ik kijk vol trots naar ons kleine prinsesje, sabbelend op haar handjes ligt ze in haar bedje en kijkt ze me vredig aan. De foto's laten me zien hoe snel je bent veranderd, hoe je zwarte volle bos haar langzaam plaats maakte voor een zichtbaar kaler geheel. Hoe je blauwe oogjes veranderde in stralende wijze groen/bruine ogen (Ja, precies zoals je liefhebbende papa). Je kleine hoofdje, je lange bovenlijf en je sprietige beentjes hebben zich getransformeerd met een gezonde portie 'spekrollen'. Het is echt waar, je bent vandaag alweer 5 maanden!!"

Ondertussen heeft datzelfde prinsesje de afgelopen tijd laten zien dat zij ook een geweldige portie doorzettingsvermogen heeft. Rond haar eerste verjaardag kon dochterlief op haar rug geen beweging maken en lag zij er als hulpeloos bij. Momenteel, zo'n 5 maanden later stapt zij er aardig op los. En dit gaat met de dag beter. Nog heel even en madam gaat volledig op eigen benen staan (lees: lopen).  Onze kleine baby dochter begint zich te transformeren in een peutertje. Niet te bevatten, dankbaar en apetrots.

Intens, vol bewondering, puur en dankbaar.

Heb jij ook genoten van het eerste jaar "Mama van Dijk" en doe je mee met deze toffe winactie?
De winnaar word op 11 Juli aanstaande via Facebook.com/Mamavandijk kenbaar gemaakt!

-x- Mama van Dijk



Leuk als je reageert!

10 reacties

  1. Ga naar Facebook.com/mamavandijk en doe mee met deze leuke winactie! -x- Mama van Dijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa! Gefeliciteerd! Op naar een nieuw jaar waarin je ons hopelijk zal verblijden met je posts en ons laat delen in je verhalen. :) Ik doe graag mee met de winactie! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf! Gefeliciteerd met je eerste blog verjaardag 😄. Ik doe graag mee met deze stoere winactie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk! Vergeet de paginas van Mama van Dijk & Lets C niet te liken! -x- Mama van Dijk

      Verwijderen
    2. Super leuk! Vergeet de paginas van Mama van Dijk & Lets C niet te liken! -x- Mama van Dijk

      Verwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met het eenjarige bestaan van je blog. Leuke winactie, ik doe heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je jubileum! Een mooi eerste jaar zit er alweer op, dat er nog maar velen mogen volgen! En wat een gave winactie! Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen