Moederschap

Een stokke Newborn set op je tripp trapp kinderstoel

06:00

Soms loop je bij toeval iets bijzonders tegen het lijf. In mijn zoektocht naar een geschikte hoes voor onze stokke newborn set -waarin je baby bij je aan tafel kan 'zitten'- speurde ik even rond op marktplaats. Daar kwam ik in contact met het Bakfietsje een bewogen team van vrienden en familie met een hart voor Familie Bak uit Thailand. Wat dat te maken heeft met een tripp trapp kinderstoel en een stokke newborn set lees je vandaag op Mama van Dijk..


Stokke Newborn set 

Toen ik weken geleden voor de stokke newborn set een hoes zocht was ik niet van plan daar een hoop geld aan uit te geven. Immers worden die dingen standaard vies was mijn gedachte, zitten ze dus vermoedelijk gedurig in de wasmachine en vond ik dát een goede reden om eens op marktplaats te kijken. Waar de prijs voor een nieuwe hoes gemiddeld rond de 30 euro ligt stuitte ik daar ook op een leuke advertentie van het bakfietsje. Zelfgemaakte hoezen voor de stokke newborn set voor nog geen twee tientjes. Een mooie prijs en een nog mooiere look die doet denken aan de koeka wafelstof. Ik besloot gelijk een mailtje te sturen..

Niet veel later krijg ik er een terug waarin niet alleen info word verstrekt over de newborn hoezen maar vooral ook word gewezen op een wel heel bijzonder goed doel in Thailand. Zij berichten mij het volgende wanneer ik enthousiast vraag om meer informatie;

"Het Bakfietsje: wie zijn wij?
Wij zijn vrienden en familie van Mark & Anne-Marie Bak. De familie Bak doet kinder-evangelisatie werk in Thailand. Zij zijn daarbij volledig afhankelijk van giften. Om een steentje te kunnen bijdragen bieden wij, onder de vlag van 'Het Bakfietsje', diverse (wisselende) producten en diensten aan. Zo verkopen wij producten via Marktplaats, bieden onze diensten aan en staan op verschillende markten met onze artikelen. Tevens hebben een aantal winkels producten zoals kaarten en Pot vol Koekjes opgenomen in hun assortiment. Dit alles doen wij met hulp van een heleboel vrijwilligers! Uiteraard komt de volledige winst ten gunste van de familie Bak.
Wie is de familie Bak?
De familie Bak bestaat uit Mark en Anne-Marie Bak en hun vier kinderen. Zij zijn op dit moment met verlof in Nederland maar hopen begin volgend jaar weer terug te gaan naar Thailand. Daar zijn zij inmiddels bijna 5 jaar werkzaam. Het evangelie brengen aan kinderen en jeugd is hun hoofdtaak. Het overgrote deel van de Thaise bevolking is boeddhistisch, veel mensen hebben nog nooit van de Heere Jezus gehoord.
Meer informatie
Via de website www.bakinthailand.nl is meer informatie te vinden over de familie Bak. Op deze site is ook een link te vinden naar meer informatie over Het Bakfietsje."
Diverse kleuren, stoffen en dessins mogelijk
Het Bakfietsje, helpt kinderen in Thailand op weg

Ik kocht twee hoezen en ben zeer tevreden met de mooie kwaliteit. Ben jij toevallig ook op zoek naar een mooie hoes voor je newborn stokke set? Neem dan een kijkje tussen het assortiment van Het bakfietsje en help zo een steentje bij te dragen aan de Familie Bak om de liefde van Jezus te delen onder kinderen in Thailand. 

Mama van Dijk wenst de Familie Bak dan ook liefde kracht en zegen toe in het werk dat zij daar verrichten! 

-x- Mama van Dijk 

Leuk als je reageert!

1 reacties

  1. Wat een mooi inititief en mooie hoesjes! Had ik dat geweten. Ik heb voor onze zoon een dure hoes... Overigens zeer tevreden over dat stoeltje van stokke. Al heel snel stond hij bij ons als we gingen eten. Niet slepen met losse wippertjes op tafel(waar geen plek voor was;) gr Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen