Liefde

Cadeau voor hém - Valentijn

06:00

Vandaag vieren wij de tweede verjaardag van ons prachtige dochter, Naomi. Twee jaar alweer! Afgelopen week schreef ik al over de traktaties die ik maakte (de winnaar van de traktatiebekers actie word om 10.00 uitgeloot op onze FB-pagina), toonde ik haar verlanglijstje en las je de persoonlijke brief aan mijn peutermeisje. De komende tijd kom ik voor een flashback nog vaker terug op het thema verjaardag. Geven we bijvoorbeeld nog even een kijkje in de 'styling' of versiering van het kinderfeestje en krijg je meer tips van Mama van Dijk.





Maar op deze feestelijke dag is het ook nog eens de perfecte dag om stil te staan bij jouw Valentijn! Want geloof het of niet, ook Valentijnsdag is nog maar een paar dagen van ons verwijderd. En alhoewel ik altijd roep dat ik het commerciële onzin vind, vind ik het stiekem ook best leuk. Nog heel even en we dompelen ons onder in een bubbelbad met rozenblaadjes, ontvangen de bloemist met een glimlach aan de deur met 100 rode rozen, dineren met uitzicht en champagne, warmen ons bij een kampvuur terwijl het geluid van het knisperende hout onze oren passeert en de muzieknoten van een romantisch duet word gespeeld.. of toch niet?

Voor iedereen die nu -met mij- uit bovenstaande droom ontwaakt, vandaag op Mama van Dijk dé iets meer haalbare en dus ultieme tip voor aanstaande dinsdag. Eentje om je echtgenoot mee te verassen. Minstens net zo leuk als een bos rode rozen, want daar houden die mannen toch niet van. De tip brengt me even terug in de tijd. Oudjaarsdag om precies te zijn. Terwijl oma met liefde de zorg van onze kindjes op zich neemt vieren wij ons tien jarig samen zijn. Dit moest gevierd worden met een heerlijke lunch. En een mooi cadeau. Maar wat geef je de liefde van je leven na tien jaar samenzijn? Geloof mij, na tien jaar heb je elkaar al zoveel gegeven, van dagjes uit tot nieuwe sokken, bedrukte shirts, gevulde mokken en met trots die gouden ring. Twee dochters rijker wilde ik manlief dit keer verassen met iets speciaals. Aan het idee om de namen van onze dochters op zijn lichaam te vereeuwigen kon -en kan- ik niet goed wennen. Een tatoeage ligt me misschien toch niet zo. Of ben ik gewoon een beetje bang. Dat manlief de namen van onze meisjes dus graag dicht bij zich wil dragen bracht me wel op een ander goed idee dat dus eigenlijk ook gelijk een perfecte Valentijnsdag tip is.

Diezelfde oudjaarsdag net na de lunch lopen we samen naar de juwelier. We kiezen samen - ik durfde die keuze niet alleen voor hem te maken - een prachtige armband. Onze ogen vallen op een cognac kleurig lederen design met de mogelijkheid om namen en/of vingerafdrukken daar in te laten laseren. We kozen voor de namen van Naomi en Fleur in blokletters en het resultaat is waanzinnig, stoer en mannelijk.






Met trots de namen van je kinderen dicht bij je dragen. Heb jij de namen van je kinderen ergens op laten drukken? Of hebben jullie misschien een tatoeage laten zetten met de namen of initialen? Stuur dan even een foto mee in de reacties! Ik ben natuurlijk -razend- benieuwd!

Bestel jij wat leuks voor jouw Valentijn? Wij doen er niet aan hoor, commerciële onzin... jammer.

-x- Mama

Leuk als je reageert!

1 reacties