Inspiration

Liefde door de brievenbus met echte post - W I N A C T I E -

06:00

Villa Pixel tekst & ontwerpstudio
De komende week word een zware week. Afgelopen dinsdag schreef ik al in wat voor een heftige rollercoaster we zaten en beschreef daar de tranen die niet vloeide van enkel geluk maar puur van wanhoop. Het balletje ging daarop rollen, de kinderarts werd geïnformeerd, een gesprek op mijn werk volgde, een plan van aanpak werd gemaakt. En uiteindelijk werd ook een besluit genomen. Komende maandag word ons kleine meisje opgenomen in het ziekenhuis. Een pittige week zal volgen waarbij we 's nachts thuis hopen (bij) te slapen en overdag met verschillende disciplines gaan observeren/onderzoeken wat er loos is. Tevens krijgen wij begeleiding om haar zoveel mogelijk comfortabel te maken en word Fleur terug naar de basis, in een strak ritme gebracht.

Je zult je wellicht afvragen hoe bovenstaande past als intro van een winactie. Een winactie in samenwerking met Villa Pixel tekst en ontwerpstudio. Toch wil ik juist nu dit toffe bedrijf aan jullie voorstellen. En dat heeft alles te maken met een sprankje liefde door de brievenbus. In tijden van (eigen) nood is het soms maar wat makkelijk om in zelfmedelijden achter een kleedje op de bank te verstoppen. -Laat ik dan in elk geval voor mezelf spreken. -Toch hebben de afgelopen heftige maanden me geleerd om te blijven uitstrekken in liefde naar de mensen om ons heen. Zo inspireerde een liefdevolle buurvrouw me eens na het brengen van een uitgebreide maaltijd door de volgende woorden; "Er komt een dag dat je vanuit je eigen talenten weer mag gaan delen met anderen in nood". Ik besloot dat juist mijn zwakte, de put waarin ik nu verkeerde kon meewerken ten goede als ik juist nu, pijlen van liefde de wereld in zou sturen. Want weetje lieve lezers, liefde heelt wonden.




Mijn passie voor schrijven kon ik gebruiken door middel van het sturen van kaartjes en dus besloot ik daar direct mee te beginnen. Sindsdien stuur ik elke week een persoonlijk kaartje omhuld met liefde een brievenbus in. Het zij naar de zieke buurvrouw een paar straten verder ook al kennen wij elkaar niet echt, of die trotse zwangere vrouw die haar geluk niet op kan, de zieke opa die gespannen een uitslag afwacht of die oude kennis in nood. Toen ik in de afgelopen tijd de collectie van Villa Pixel tegen het lijf liep was ik daarom ook gelijk enthousiast. Een serie sprankelende kaarten maken dat beetje liefde sturen door de brievenbus wel heel gemakkelijk. Misschien zou jij ook genoeg mensen kunnen bedenken die je met een lieve wens of bemoedigende groet zou kunnen verrassen. Dan wil ik je vandaag uitdagen om ook te starten met het versturen van die sprankjes liefde door de brievenbus. Samen maken we de wereld een beetje mooier. Is het niet?

Christelijke wenskaarten

Om je daarbij te helpen mag ik in samenwerking met Villa Pixel een heel super gave set weggeven van tien prachtig ontworpen kaarten met daarbovenop ook nog een setje van 4 christelijke wenskaartjes. Doe jij al mee?


Like de pagina van Mama van Dijk en Villa Pixel
-
Deel het bericht op Facebook
-
Laat weten dat je mee wilt doen in de reacties (voor iemand anders mag natuurlijk ook)


Super gave set kaarten

Volgende week zaterdag (3 maart) zal om 10.00 uur de winnaar van de loting bekend worden gemaakt op de Facebookpagina van Mama van Dijk. Zorg dat je daarvoor meedoet. Ik vind het fantastisch om kaartjes te ontvangen (en te sturen). Geniet jij er ook zo van? Wie verdiend er volgens jou op dit moment een liefdevolle wens of groet?


-x- Mama van Dijk

Leuk als je reageert!

3 reacties

  1. Ik doe mee! Erg leuk en ik stuur vaak kaartjes... fijn om te sturen en fijn om te ontvangen!
    Maar jullie heel veel sterkte! Wat een moeilijke stap/moeilijke tijd. Zoals je t schrijft kunnen we bijna de pijn EN de liefde voelen voor alles wat je voor je kleine meisje wil doen! We hopen dat deze week opheldering, duidelijkheid, rust, een nieuwe start brengt. Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kaartjes sturen en ontvangen is heek fijn. Het doet altijd wat met iemand en dat is mooi. Leuke actie. Ik doe mee☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Miranda van Bruggen1 maart 2017 om 18:03

    Een "ouderwets" kaartje is echt superfijn om te krijgen of het nu voor iets leuks of minder leuks is. Na alles wat jullie nu doormaken zou ik er 1 naar jullie sturen! Nogmaals veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen