outfit of the day

(Party) Outfit of the day - Verjaardag

06:00

 Afgelopen zaterdag vierden wij de tweede verjaardag van onze peuter samen met familie en vrienden. Wat heerlijk om de oogjes van je jarige meisje te zien stralen op haar eigen feestje. Voor haar verjaardagsoutfit wilde ik graag iets met een schattig tutuutje of blouseje. Ik liet een jurkje van Name it en de tijgerprint blouse van River island mini thuisbezorgen. Mijn oog viel vooralsnog op het jurkje van Name it maar met de gok die ik nam van maat 98 bleek die toch echt veel te ruim, jammer!


Tutu rokje OUAPC - 15,95 
Blouse River Island Mini - 17,95 
Zwarte panty 2 stuks H&M - 4,95
Lakschoentjes H&M - 9,95 

De panty en de lakschoentjes heeft dochterlief al een heel tijdje en draagt ze met plezier. De blouse, die dochterlief natuurlijk zelf wilde aantrekken zat perfect en ik bedacht me dat hij met een zwart tutu rokje vast te gek moest staan. Op de pagina van Once Upon a Pink Cloud bestelde ik de basic tutu in het zwart die nog ruim op tijd binnen was. Top service als je het mij vraagt! De partyoutfit werd door dochterlief goedgekeurd en het feest kon beginnen.
Zelf doen, ook al word de moeilijkheidsgraad overschat.
Met een beetje hulp en de nodige puberale uitspattingen is dochterlief omgekleed. Ze neemt trotst plaats op haar kindertroontje (lees: stoeltje) om papa een foto te sturen van haar complete partyoutfit. Als ware prinses kijkt ze trots naar wat ze zichzelf zojuist heeft aangetrokken -met een beetje hulp-. Slechts enkele seconden later, maakt ze een wilde zwaai om het stoeltje af te springen en beland ze met haar neus op de grond. Oeps. Gelukkig valt het mee, en is een knuffel en een kus een wondermedicijn.


Hieperdepiep Hoeraaa!

Het roze tutu jurkje van name it heeft een mooie plekje in de kast gekregen, die laten we gewoon nog even hangen voor als maatje 98 zijn intrede doet. Hij is in elk geval wel fantastisch en leuk geprijsd (19,95).


Tutu jurkje

Wat vinden jullie van de feestelijke items? Kopen jullie graag iets nieuws rondom de verjaardag van je kind?

-x- Mama van Dijk

Leuk als je reageert!

0 reacties