outfit of the day

Outfit of the day - Koningsdag

06:00

Koningsdag

Oranje, overal oranje! Vandaag is het koningsdag en dus geven we je een kijkje in de outfit van onze peuter die net als haar papa en mama wel in is voor een feestje. Laten we allereerst onze koning Willem- Alexander onze feestelijke groet overbrengen. Bij deze, als u het leest vandaag (of later), van harte gefeliciteerd met uw 50e verjaardag namens Mama van Dijk en achterban..


Outfit Koningsdag

Haar outfit incl. de rood-wit-blauw marker en oranje zonnebril kocht ik bij de Action.

Begrijp me niet verkeerd hoor koning, maar vandaag sla ik zelf de oranjekoorts even over. Aangezien er vooralsnog een aanzienlijk laagje airbag over mama's killerbody heen gewikkeld zit ga ik liever voor zwart. Het slankt af, weet u. Met niet veel minder enthousiasme zal ik proosten op deze dag! De oranje tompouce verruilen voor een sinaasappel, met vlaggetjes paraderen en met plezier struinen langs de kleedjesmarkt.

Proost, op onze koning!
Laat je felicitaties even achter in een reactie, gaat hij zeker waarderen!
Waar ben jij te vinden op deze Koningsdag?

-x- Mama van Dijk

Leuk als je reageert!

1 reacties

  1. Ik moest vandaag gewoon werken, hier kennen ze geen koningsdag. Maar ik ging wel in oranje - roid-wit-blauw, en tekende een vlag op het bord. Aan de leerlingen heb ik wat verteld over koningsdag in Nederland!

    BeantwoordenVerwijderen