outfit of the day

Tweedehands - Outfit of the day

06:00

Outfit of the day
Noem mij een ultra Hollander of niet maar Mama van Dijk is gek op koopjes. Mijn naam werd niet voor niets bekroond met marktplaatskoningin. Al verzon ik deze titel zelf en vond ik dat ik deze dan ook met eer mocht dragen. Met een standje overleefmodus, na de komst van onze jongste dochter kwam er van dat koopjes jagen natuurlijk ook niks meer terecht. Geen haar op mijn hoofd die dacht aan shoppen. Maar ook daar is verandering in gekomen nu het tij in huize van Dijk is gekeerd. 

Zomerjassen. Ze moesten er komen. En als ik iets zonde vind is dat wel de aankoop van dure zomerjassen terwijl er aan de kapstok spijkerjasjes hangen, in de kast leuke vestjes liggen en er bij écht mooi weer word toch opnieuw besloten de boel te laten liggen en met blote armpjes door het leven te gaan. Zowaar word een zomerjas hier dus helemaal niet vaak gedragen en begon ik mijn zoektocht naar leuke koopjes op marktplaats. Ik ben tot over mijn oren verliefd op leuke trenchcoats, korte pittige jasjes of vrolijke varianten voor kinderen (zonder hello kitty of andere disneyfiguren graag!). Niet veel later loop ik twee té leuke jasjes tegen het lijf, weliswaar het online lijf. 

Zomerjas Fleur
Zomerjas Naomi

Voor een tientje per stuk scoorde ik zo voor mijn jongste en mijn oudste dochter een super toffe zandkleurige zomerjas. Als nieuw. Hoe leuk is dat? Hoe vind jij ze?

Voor de oplettende lezer; normaal vind je deze rubriek aan het einde van de maand. En zowaar stond dit hippe item in de startblokken om gepubliceerd te worden maar is dat er eind Maart gewoon niet van gekomen. Daarom dus deze post begin April en staat er eind April weer een nieuwe Outfit of the day klaar om in te zien. 

Waar kopen/kochten jullie leuke zomerjasjes? 

-x- Mama van Dijk

Leuk als je reageert!

1 reacties

  1. Voor onze oudste een kobalt blauwe bomberjack van de Hema. Onze middelste past haar jas van vorig jaar nog. Deze had ik toen gescoord via marktplaats. En voor de jongste een Vingino een omkeer jas via marktplaats.

    BeantwoordenVerwijderen