winactie

En de winnaar van dit gave cadeaupakket is geworden..

10:18

Winactie maand Mei

















Er staat een heel fijn weekend voor de deur heb ik me laten vertellen. Eentje met een graadje of 18 en af en toe een heerlijke zonnestraal. Dat is toch om van te glunderen? Maar je weet het, niets is zo onvoorspelbaar als het weer. Toch zal Mama van Dijk in elk geval één lezer vandaag een beetje extra laten stralen! En dat heeft natuurlijk alles te maken met de waanzinnige prijs die we vandaag mogen weggeven in samenwerking met Schaffelaar hoveniers. Je bent natuurlijk als een wilde stier naar onder gescrold om te kijken of jouw naam genoemd werd om vervolgens pas de post te lezen. Groot gelijk, had ik ook gedaan als ik jou was! Voor diegene die dat niet hebben gedaan, ik laat je niet langer in spanning..


* Trommelgeroffel *

D I A N N E   H U L Z E B O S C H

Van Harte gefeliciteerd! 

Ben jij de gelukkige winnaar?
Neem dan binnen 24 uur contact met ons op!


Niet gewonnen? Niet getreurd, binnenkort weer een bijzonder leuke winactie.
Feliciteer jij de winnaar even?

-x- Mama van Dijk

Leuk als je reageert!

0 reacties