Puur Gezond

Mini' Moes-tuintje, helemaal hip! #Puur&Gezond

15:49



Wanneer we (lees; ik) vroeger aan een moestuin dacht, legde ik al snel de link naar een boerderij, boer of boerin een opa of een oma en zand geknars tijdens het eten van een blaadje sla. De moestuin is "a- la- 2015" weer helemaal hip! Hoe lekker is het om een glaasje thee te zetten met een eigen takje munt?!
En zeg nou zelf, voelen we ons niet allemaal kind worden als we de boerenkool, sla, rucola, peterselie of rode biet zien groeien?

Puur & Gezond, het motto dat voor mijn nieuwe levensstijl staat! Begin augustus start ik met een individuele (wekelijkse) cursus van Puur&Gezond gegeven door een gewichtsconsulente. Naast dat ik hoop dat alles na de zwangerschap weer wat strakker word brengt het me terug naar de basis. Puur en Gezond dus! Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte met een wekelijkse blog. Lees je mee?

Hier ons geweldige-moestuintje!


-x- Mama van Dijk


Leuk als je reageert!

0 reacties