Baby

Een half feestje in huize van Dijk!

07:50



Terwijl mijn meisje deze morgen al vroeg wakker begint te worden loop ik met Luca (&Floyd onze kat) eerst nog een rondje door de buurt. Mijn gedachten dwalen af terwijl Luca in het gras een plekje probeert te vinden voor zijn ochtendplas, precies 6 maanden geleden begonnen wij het avontuur dat bevallen heet. Vandaag precies een half jaar geleden startte wij onze reis in het ouderschap en maakte wij kennis met het rijkste, kostbaarste en mooiste bezit, onze dochter! Wat een jaar, wat een herinneringen wat een mijlpalen! Het allerkleinste, Het ieniemienie-achtige mensje is verdwemen, je bent nu een volslanke, stoere, vrolijke, knappe wijze en lieve baby. We genieten er zo van als we je gebrabbel horen, we smelten als je lacht, we moedigen je aan als het rollen, draaien en schuiven nog zo lastig voor je is, we zingen voor je als je de slaap niet kunt vatten en we troosten je als je verdrietig bent. Lief kostbaar kindje, wat zijn we stapelgek en trots op jou!

Vandaag wegens het aanhouden van Puur&Gezond geen taart, nee(!) ook geen halfje. Wel een overheerlijke kom zelfgemaakte tomatensoep met een scheutje kookroom& een blaadje peterselie. En voor Naomi? Ik zal een extra lekkere fles maken en een overheerlijk vers stukje fruit klaarzetten, ik zal voor haar zingen, heel veel knuffels en kusjes geven en zeggen dat papa&mama dol op haar zijn.

-x- Mama van Dijk

Leuk als je reageert!

0 reacties