Moederschap

In twee dagen verslaafd.

07:41

Wauw, wat een uitvinding, een Blender met o.a. ice crush & smoothie stand.
Ik ben al jarenlang fan van smoothies en koop ze tijdens uitstapjes dan ook graag. Jammer genoeg betaal je voor een beetje groot glas ,vers, gevulde smoothie al wel snel 4 a 5 euro. In mijn reis naar een aantal pondjes minder, maak ik veel vers en nu ik ook voor onze dochter de staafmixer vaak in handen heb besloot ik te kijken voor een blender die alles een stuk makkelijker zou kunnen maken. Hoe leuk dat vervolgens bleek dat een mw van twee straten verderop haar Blender weg wilde doen voor een prikkie. En zodoende staat de Phillips hier te pronken op het aanrecht en heeft hij in één weekend al heel wat variaties mogen maken.

De eerste variant was een groentesapje, voor beginners, zo vermeldde het recept. Broccoli, appel, honing en rozijnen. Een recensie op dit recept werd door een onbekende verrukkelijk genoemd. Het zou smaken naar appelmoes en met wat extra water zou het nog zachter, en heerlijker zijn. Ietwat vertwijfeld toen ik de groene smurrie door de blender zag klotsen schonk ik de sap over in mijn nieuwe glazen. De geur was scherp. Iehh.. dacht ik nog. Even een paar ijsklontjes erin en even in de koelkast dan is het drinken vast goed te doen. Terwijl ik even later het glas weer in handen nam begon ik vrolijk te drinken, de eerste slokken gingen heel aardig maar zodra alle smaakpupillen de sterke rauwe broccoli doorkregen begon ik spontaan te rillen.... en besloot ik het daar verder bij te laten. Laat ik het voorlopig bij mijn favorieten houden. Diverse soorten fruit, een eetlepel brinta of walnoten, wat joghurt of kwark en evt een drupje honing. Heerlijk, Vers, Smakelijk, Gevuld en Genieten!




Broccoli-sap

Wat is jouw favoriet of welke juist niet?

-x- Mama van Dijk

Leuk als je reageert!

0 reacties