Genieten

Kastelein Kaas.. Nostalgisch, puur en ambachtelijk!

18:24


Voor de eerste keer een kaasboer aan huis, klinkt dat niet als muziek in de oren? Terwijl de één liever op donderdag de markt bezoekt voor de kaasboer blijft de ander liever thuis voor een stukje service, ambacht, persoonlijke aandacht, en zeg nu zelf, dit is toch ook een beetje nostalgie?
In mijn nieuwe leefstijltje met PuurGezond draait het elke dag opnieuw om (goede) keuzes maken. En dan vooral de keuze voor de pure producten. Terug naar de basis, zoals ik al in een eerdere post citeerde; terug naar de slager, terug naar de bakker, terug naar de groenteboer maar nu dus ook gewoon thuisblijven voor de kaasboer! Wanneer ik even een stukje met Luca loop zie ik de bus van Kastelein Kaas al aan komen rijden. Wanneer de luiken van de bus open gaan word je direct begroet door een hemelse geur van de diverse kazen en andere delicatessen. Het doet me denken aan het knusse huiselijke en gezellige van de vroegere supermarkten op wielen in de buurt, srv wagens nietwaar? Vandaag kies ik voor Jonge Beemster van 't mes, en nemen we nog een stukje boerenkaas en kruidenkaas mee om te proeven. De geur had de smaak al bijna verraden.. zalig, zacht, vers en puur!! Tot volgende week meneer Kastelein, Huize van Dijk is alvast helemaal fan!!




Kastelein kaas ook bij jou in de straat? www.Facebook.com/KasteleinKaas

-x- Mama van Dijk

Leuk als je reageert!

0 reacties