Baby

Verliefd op Bandana's!! *BANDANA WINACTIE*

12:05


Wat leuk! Je mag via Mama van Dijk een bandana naar keus uitzoeken!! Hoe en wat? Lees verder!

Voordat ons prinsesje werd geboren zochten we stad en land af voor leuke hebbedingetjes. Dingen waarmee je als moeder niet zonder zou kunnen, was het idee. We streepten de enorm lange lijst aan baby- uitzet steeds verder af maar kochten ook dingen waarvan we nu pas weten dat je ze niet (gelijk) nodig hebt. Als ik met een aantal jaren nog eens een volgende zwangerschap mag meemaken zal die in elk geval op materieel gebied heel anders, een stuk makkelijker, verlopen verwacht ik. Dat even terzijde.

Zo kwam ik ook bij een ander puntje op de uitzet'lijst. Textiel.
We kochten kleertjes, stapels hydrofiel luiers en ging ook op zoek naar slabbers. Stel nu dat ze erg zou spugen? Dan zitten meteen alle dure kleren eronder was de gedachte. En zo kwam ik bij Jeejees Kraam Cadeaus. Op internet gaf ze een overzicht van wel honderden soorten stofjes en voor een enorm leuk prijsje maakte Jenny van Jeejees Kraam Cadeaus onze outfits voor Naomi helemaal compleet met een kwijlslab/bandana! Wat een naam eigenlijk.. kwijlslab.. Bandana klinkt veel stoerder, niet? Wat waren we er enorm enthousiast over. Uiteindelijk bestelden we tien stuks bij haar! Want Naomi bleek inderdaad een spuger, begon veel te kwijlen en haar kleren waren favoriet om richting haar mond te trekken. Met de eerste maanden waarin ze vaak (grote) monden met melk teruggaf zorgden de slabbers die toen nog haar lijfje voor een groot stuk beschermde voor een hoop minder was. Nu die vorm van reflux sinds ze ook vast voedsel krijgt een stuk minder is geworden is alleen het kwijlen nog een issue. En dus hebben we voor haar een heleboel gave Bandana's en gaan we dus voortaan niet weg zonder. Naomi draagt veel roze, blauw grijs en wit. En bij elke outfit kies ik dan graag een leuke bijpassende Bandana.

En hoe leuk is dit, vandaag mag ik een gave Bandana naar keus weggeven onder één van mijn lezers! Gesponsord natuurlijk door Jeejees Kraam Cadeaus waar ik zo goed over te spreken ben! Ze maakt ook nog zoveel andere mooie dingen! En jij hoeft maar twee dingen te doen! Like haar pagina (word gecontroleerd) en zet een reactie dat je mee wilt doen onder deze post op onze pagina Facebook.com/mamavandijk! De loting volgt al op donderdagochtend om 10.00uur. De winnaar mag bij Jeejees Kraam cadeaus een gave Bandana voor een stoer ventje of een lief prinsesje uitzoeken! Ik zou zeggen, neem vast een kijkje want ze heeft zoveel stof'keus:)!!

Doe je Mee?!

-x- Mama van Dijk


Gesponsord door Jeejees Kraam cadeaus
https://www.facebook.com/jeejees-kraam-cadeaus-736573046365250/

Leuk als je reageert!

0 reacties