Baby

9 Maanden in, 9 Maanden uit! Tijd voor actie.

16:14

Wand 1 is klaar. Panelen van de kast dezelfde kleur geschilderd.


Yes! Vanaf vandaag he-le-maaal ontzwangerd. Direct voelde me ik me bij het opstaan vanmorgen een ander mens, alsof ik vanmorgen het laatste beetje hormoon in mijn lijf, dat herinnerde aan het dragen van de mooiste dochter van de wereld, uit plas. Nee natuurlijk niet, Gekkie! Maak je geen zorgen. Het was een ochtend als geen ander. Maar wel één na een wat kortere nacht. En toch besloot ik dat ik vandaag zin had in een portie styling. En dus tijd voor actie. De titel bracht je misschien op een ander punt. Actie omtrent een tweede? Alsof ik je gedachten kan lezen eh! Met dat we de 9 maanden grens bereikten leek het wel alsof de vraag weer gesteld mocht worden. Toen ik een week niet in de wijk was en aangaf ziek te zijn geweest vroegen clienten direct of ik weer zwanger was. Huh? Neeee! Gewoon een griepje. aii. Begint dat nu al dacht ik. En vaker kwam de vraag vervolgens op me af. Afgelopen week nog grapte een vriendinnetje eruit; Nog geen tweede op komst, dan lopen we samen op! Begrijp me niet verkeerd, zwanger zijn, het dragen van je kostbaarste bezit en alles eromheen is prachtig, vind ik heerlijk en is geweldig. En met zoveel zwangere vriendinnen, buren en kennissen om me heen kan ik ook de kriebels van dat geluk weer voelen. Maar al snel een tweede is niet direct onze planning al geloof ik oprecht dat het God is die Naomi vormde en dus ook een tweede kindje (en wanneer dat eventueel zal zijn) leggen we daarom graag in Zijn handen. En laat ik dan direct eerlijk wezen. De wens voor een tweede kindje is er zeer zeker. Ik zei voor de geboorte van Naomi dat ik er graag 4 jaar tussen zou willen hebben. Oke, daar ben ik ondertussen op teruggekomen. Maar nu? Nee hoor lieve mensen, wij genieten eerst even van al het kleins op dit moment.

Even terug naar vandaag, waar was ik gebleven. Ohja, De activiteit van de dag; Stylen! Sommige dingen heb ik al heeeel lang op de verlanglijst staan en in Huize van Dijk is dat onder andere de styling / afronden van de kamer van dochterlief. Hoe romantisch is het om dat nu juist vandaag te doen. Als soort afsluiting van de achterliggende periode. En dus werd er geshopt, verfspullen ingeslagen, een bus verf uit de schuur gehaald en begonnen met afplakken en schilderen. Één wandje af gekregen, panelen van haar kast geverfd (deze waren destijds beschadigd door het naar boven tillen) en wat geschoven in haar kamer met decoratie. De trouwe bloglezer weet dat ik gek ben op hout, de andere wanden worden op den duur ook Oakland Taupe en de rechter zijde ten opzichte van de kast word bekleed met steigerhout-behang. Ik kan niet wachten op het eindresultaat maar nu al ren ik af een toe een keer extra naar boven om te kijken hoe mooi het al is. Lovely. Heerlijk om soms een dagje te decoreren/stylen. Als Moeder gaat dat wel in fases maar dat hindert niet! Maakt het misschien nog wel des te leuker! Van de week hoop ik een heel eind te komen met haar kamer, wil ik voor beneden zo'n 8 a 10 lijsten kopen voor de beste foto's van de afgelopen jaren. Ook daar ga ik me de komende dagen maar eens mee zoet houden!

Hoe zien jullie Baby/Kinderkamer(s) eruit?

-x- Mama van Dijk

Leuk als je reageert!

0 reacties