Het geklak van mijn hakken dreunde door..

18:39

Zo heerlijk als een vrije dag is in casual outfit, de slofjes en een zalig bakje thee zoals ik schrijf in mijn vorige post. Zo'n heerlijk stay'home dagje maar dan wel een vrijwillige! Want zo vreselijk zijn de dagen als je ze verplicht in bed, in huis door moet brengen. Niks geen leuke outfit. Daar is de ordinaire pyamabroek weer, het hemd met verfplekken en gaten Ja sorry, mooier kan ik het niet maken. Twee dagen lang sloot ik mezelf verplicht op in een donkere slaapkamer onder de dekens in mijn boxspring. Daar lag ik dan. De hamer die voor het gevoel elke paar seconde weer een slag in mijn schedel sloeg wist me daar te houden..


Vanmiddag besluit ik dat het genoeg is geweest. Ik moet even naar buiten hoor ik mezelf zeggen. Ik Moet frisse lucht. Misschien zal dat het goed doen. Ik trek mijn werkkleding aan dat ik al voor dit weekend had klaargelegd. -Een werkweekend werd het dus niet...- Met dat ik het pad richting het bos op loop dreunt het geluid van 't geklak van mijn haklaarsjes op het asfalt door in mijn hoofd. Misschien was het toch nog niet helemaal handig. Migraine, fijn.. NOT. 

De heerlijke buiten' boslucht deed toch goed.
Eenmaal uit bed wachtte een stapel was waar je U tegen zegt. Een vloer waarop de zwarte plukken haar vrolijk rond danste. Gelukkig was daar Mam. Die behind the scenes een aardig handje wist te helpen. Mijn dank is groot (o)ma! 

Heb jij ook zo'n gouden moedertje die in tijden van nood met plezier een wasje voor je wegstrijkt? 

-x- Mama van Dijk

Leuk als je reageert!

4 reacties

  1. Migraine is verschrikkelijk! Gelukkig heeft vriendlief daar wel steeds begrip voor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha nicky Welkom @Mama van Dijk. ach wat is dat toch naar en vervelend! Je kent het dus! Wat bouwen jullie een tof huis! Kijk ook eens op Facebook.com/Mamavandijk

      Verwijderen
  2. Wat vervelend zeg. Hopelijk heb je er niet al te vaak last van ;(
    Groet,
    Jolanda

    (Ps: ik kan reageren hoor, deed vast iets fout... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Jolanda! Het is jaren weg geweest na stoppen met de pil! Hoop inderdaad niet dat het nu weer vaker opspeelt. Niet erg handig in combi met je gezin:)! Fijn dat het is gelukt! Top! -x- Mama van Dijk

      Verwijderen