Dé fotoweek

Dé Fotoweek; van appeltaart tot klussen 2.0

21:33

Daar is hij weer. Dé fotoweek. Een kijkje in onze afgelopen week. Een week die werd gevuld met werken in de wijk. De verkoop van onze geliefde Bugaboo. De komst van een tijdelijke leen buggy. Die heerlijke zonnestralen in combinatie met wat regenspatters. Een bezoek aan de kinderboerderij, appeltaart en de voorbereidingen voor het begin van de nieuwe babykamer. Een wederom goed gevulde week. Kijk je gezellig mee? 

Voor een maandelijkse blogpost die ik schrijf voor het Babypark maakte ik begin van de week nieuwe foto's van Naomi's kamer. Nog steeds ben ik trots op de rustige sfeer in haar kamertje.
 

Waar ik normaal op dinsdag werk word ik deze week een keer vrij gepland. Samen met (o)ma en dochterlief plan ik een bezoekje aan de Espeterhoeve waar ik overigens nog nooit eerder ben geweest en waar menig vrouw graag een uurtje rond struint naar hebbedingetjes voor in huis. Om vervolgens te eindigen met een stuk appeltaart en chocolademelk in het restaurant. Een ware zaligheid.
Het reusachtige stuk appeltaart krijg ik met moeite naar binnen. Om nog maar niet te spreken van de warme chocolademelk met een halve kilo slagroom.
Na ons bezoekje aan de Espeterhoeve fietsen we door naar de kinderboerderij.
En daar maak je deze dierenliefhebber natuurlijk enorm gelukkig mee.
"Kom maar lief geitje" wuift ze. 
Papa is deze week een paar dagen weg voor zijn werk en wij brengen ze rustig door. We rommelen wat in huis en spelen in de tuin. Op donderdag werk ik wederom in de wijkverpleging. En doordat Naomi last heeft van nachtelijk huilen is ze overdag wat hangerig. We knuffelen maar extra veel.

Naomi wil dicht, heel dicht, bij mama zijn vandaag.

Op vrijdag en het verdere weekend gaan we alvast aan de slag in de babykamer. Werk ik wederom op zaterdag en zondag in de wijk en bezoeken we het evenementje van het jaar. Ballonfiesta. Daarover morgen meer in de rubriek "de leukste er op uitjes". Binnenkort ook het resultaat van ons klusweekend.
Uit het werk staat er een heerlijke bereidde lunch voor me klaar voor we aan de slag gaan in het babykamertje.
Wat lief!
Naomi vind vooral het trapje fantastisch.
Mijn favoriete kleur verf brengen we aan op de wand. 
We brengen een bezoek aan ballonfiesta met de leenbuggy.
Na lang wachten stijgen er toch nog wat ballonnen op.
Ballonfiesta.  

Hoe was jullie weekje, lieve lezers? 

-x- Mama van Dijk


Leuk als je reageert!

0 reacties