Meisjes Mama

Shoplog Primark Kinderkleding winter 2016/2017

06:00

Met gillende sirene of piepende banden naar de Primark. Want deze hippe items wil jij niet missen! Voor de moeder die haar dreumes / peuter meisje graag niet te duur -maar wel kei'leuk- wil kleden heeft de primark nu wel een heel fantastische wintercollectie. En alhoewel ik nog steeds geen aandelen heb in de primark -je gaat je bijna af vragen waarom niet?-ben ik vandaag dus wel even laaiend enthousiast. Ik laat je vandaag daarom graag een greep uit mijn aankopen zien. Kijk je mee?

Primark
Een grijze poncho, roze shirt, zwarte super-skinny met ritsjes
Ook leuk te combineren met het zachte nep bontje 
Winterlaarsjes met tijgerprint
Basic shirt met strikje, wollen roze vestje, grijze skinny jeans en cognac winterlaarsjes 
Het bontje in combinatie met de winterlaarsjes en een licht roze skinny jeans. 
Een kanten blauw jurkje, off white maillot, spijkerjasje met kant en de cognac winterlaarsjes 
Zijn deze niet geweldig?
Basic shirts en een off white vestje -met een strikje- zijn altijd welkom 
Deze fantastische roze winterjas met off white accessoires vind ik helemaal geweldig
Tijdens elk bezoek aan de primark -voor een nieuwe maat- neem ik een setje van deze toppers mee
Voor de zonnigere dagen maken we nog wat zomerse combinaties, met een stel lieve witte instappertjes
Alhoewel er nog veel meer échte winteritems zouden binnenkomen (toen wij er begin september waren) zijn wij toch al heel leuk geslaagd. Koop jij wel eens bij de Primark voor je kleintje(s)? En wat vind je van de items uit de winter collectie?

-x- Mama van Dijk

Leuk als je reageert!

2 reacties

  1. Dat ziet er allemaal heel mooi uit zeg! Ik kan me voorstellen dat je blij bent met je aankopen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen