outfit of the day

Een musthave voor elke mama deze winter!

06:00

Oversized is het nieuwe zwart! Een dikker wordende buik en een bekrompen hoeveelheid kledingstukken die nog te dragen zijn. Het is de realiteit van een hoogzwangere dame -cést moi-. Natuurlijk zullen er vrouwen zijn die tot het laatste moment op hoge naaldhakken, in strakke chique jurkjes of hippe skinny's lopen. Ik kies nu en -eigenlijk liever altijd- voor vrouwelijk én comfortabel. Omdat het einde van die dikker wordende buik dichtbij lijkt en ik geen zin heb om me slechts nog te vertonen in wijde harembroek of uitgelubberde positiejurk na de eerste kraamdagen besloot ik alvast te shoppen. 

La vie est Belle

Natuurlijk heb jij die heerlijke winterse trend van dit jaar al voorbij zien komen. Toch? Want jawel, oversized is het nieuwe zwart! Wat maken ze mij daar gelukkig mee! Comfortabel, stoer en een tikkeltje chique met de juiste accessoires. Ik scoorde deze stoere groene jurk bij een winkeltje genaamd Fashion Target. Een heerlijke sjaal in de kleurtinten grijs zwart en groen komt daar ook vandaan. De jurk is voorzien van twee zakken, en de wit gedrukte letters maken hem af. Stoer te combineren met een nep'leren legging en hippe winterlaars. Maar de zwarte panty en de witte gymp mag natuurlijk ook!






 Wat vind jij van deze stijl en de comfy dress? Draag jij graag casual, een jeans of ga je graag voor chique?

-x- Mama van Dijk



Leuk als je reageert!

1 reacties

  1. Ik houd niet zo van die baggy mode. Maar ik zie het inderdaad op veel plekken hangen. Zelf houd ik van iets meer gestroomlijnde kleding

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen