Baby

Mama van Dijk viert feest met Jeejees kraamcadeaus

06:00

Hoera onze dochter, Fleur, is geboren!

Reden genoeg voor een feestelijke week op Mama van Dijk. Dit bijzondere feestje willen we natuurlijk vieren met onze lezers! In deze kraamweek staan er daarom op de gebruikelijke blogdagen (Dinsdag, Donderdag en Zaterdag) drie toffe acties online in samenwerking met drie geweldige bedrijven. Elk bedrijf heeft speciaal voor jou als lezer van Mama van Dijk een unieke actie beschikbaar gesteld die vanaf het moment van plaatsen een week geldig is!
Vier jij met ons mee?



Vandaag start de actie van Jeejees Kraam en Babycadeaus. Voor de volgers onder ons die al langere tijd meelezen is Jeejees op Mama van Dijk ondertussen een bekende geworden. Er zijn al diverse samenwerkingen gepasseerd met leuke acties met onder andere de hippe kledinglijn en andere leuke bedrukte artikelen. 



Jenny Oosterhuis, de vrouw achter jeejees, verteld; " Ik ben getrouwd en heb 1 zoon van 24 jaar.

Doordat ik zeer agressieve reuma heb, ben ik afgekeurd en is mijn hobby mijn werk geworden.
Ik maak betaalbare kraamcadeaus, dit is ontstaan toen er in mijn dorp en kennissenkring ineens wel heel veel dames zwanger waren. Op dat moment dacht ik bij mijzelf hier moet ik iets mee doen. De kraamcadeaus die zijn gemaakt van luiers (zoals bijv. in de vorm van een uil, motor, en locomotief) worden opgepimpt met hydrofiel luiers, sokjes en zelf gemaakte artikelen zoals de inmiddels bekende bandana (kwijlslab), knuffeldoekjes, enzovoorts. Ik mag en kan ondertussen wel zeggen dat mijn zelfgemaakte bandana’s door heel Nederland gedragen worden. Niet allen voor het kwijlen maar ook omdat ze als hippe accessoire bij de kinderkleding zo leuk te dragen zijn. Op dit moment zijn er al 171(!) verschillende soorten stofjes waar de bandana’s van gemaakt kunnen worden."

Naast o.a. luiercadeaus, bandana's, divers bedrukt speelgoed, stickers of kleding maakt Jeejees van de hipste stofjes (bijv. zwart/wit) nu ook hoezen voor het aankleedkussen met bijpassende mandjes. Tevens is zij op dit moment bezig met het ontwerp van vlaggetjeslijnen. Hot items zijn toch wel de persoonlijke kraamcadeaus, de stapel bekers met de geboorte gegevens, stoeltjes, krukjes en de koffertjes met naam of een leuke afbeelding. Een van Jenny's eigen favorieten is het veelgevraagde rompertje met de gegevens en afbeeldingen van het geboortekaartje erop geperst. Leuk om aan te doen en misschien nog leuker om later in een lijstje te bewaren.


 



ACTIE
I.v.m deze feestelijke week op Mama van Dijk biedt Jeejees Kraam en Babycadeau's u een korting aan van 20 procent op de gehele collectie (m.u.v. luierkraamcadeaus en verzendkosten) dat te bestellen is in de webwinkel. Kortingen zijn geldig op bestellingen die in de komende week worden geplaatst onder vermelding van de kortingscode "Mamavandijkviertfeest".

Op zoek naar een diversiteit aan kraamcadeautjes voor leuke prijsjes? Neem dan zeker deze actieweek even een kijkje op de website of de Facebookpagina van Jeejees Kraam en Babycadeaus.

-x- Mama van Dijk




Leuk als je reageert!

0 reacties