Eindejaarspost

2016

06:00


Nog heel even voor de qourmetschotels uit de kast worden getrokken, de oliebollen worden bestrooid met suiker, het vuurwerk aan de hemel schitterd en de oh-zo-goede voornemens wellicht opnieuw van start gaan. Het jaar 2016 zit er alweer bijna op..


Begin dit jaar leefden we toe naar Naomi's eerste verjaardag, een grote mijlpaal waar we met zoveel plezier naar uitkeken. En eerder dit jaar mochten we groot nieuws brengen. Want daar onder het kloppen van mama's hart groeide opnieuw een wonder. Een zwangerschap volgde met ups en downs maar vorige maand mochten we dan uiteindelijk opnieuw papa en mama worden van wederom een gezonde dochter. Wat een kostbare en rijke zegen. Naomi kreeg een heel bijzondere taak, dat van grote zus! Het afgelopen jaar vierden we ook Mama van dijk's eerste blogjaar. En ook dat was een feestje waard!

Ik mocht in het afgelopen jaar met zoveel liefde zorgen voor mijn gezin, heb genoten van zoveel mooie dingen en heb met plezier opnieuw een jaar moederschap mogen delen met jou op Mama van Dijk! Er zijn prachtige samenwerkingen ontstaan, contacten opgebouwd en bovenal werd er herkenning gevonden. Herkenning met jou als lezer in het moederschap. Herkenning in elkaar.

Dit jaar een eindejaarspost zonder lijst met voornemens. Ik heb besloten te accepteren dat voornemens mij niet zo goed liggen. Nakomen doen we ze niet, hoe hard ik dat elke Januari maand dan ook weer probeerde. Gek genoeg lijken we ze in Februari te zijn vergeten. -Ken je dat?- Ik neem me daarom voor vast te houden aan dromen. Dromen voor de toekomst. Dromen voor elke dag. Dromen voor mijn gezin, familie en vrienden. Geniet dus van elke dag, volg je hart en dat waar je blij van word, wees dankbaar en tel zegeningen keer op keer. Ik wens het jou toe in het nieuwe jaar dat voor ons ligt. Dat liefde, gezondheid en geluk je mogen omringen, dat vriendschappen en familiebanden je mogen verwarmen, dat je dromen kunt navolgen en dat je je dierbaarste momenten mag gaan beleven in het jaar dat voor je ligt. 

Lieve lezers, het afgelopen jaar hebben jullie opnieuw een kijkje kunnen nemen in de wereld van Mama van Dijk. Een wereldje dat voor zoveel mama's herkenning gaf. Van hilarische post's, toffe ontmoetingen en lieve woorden in berichten, kaartjes en reacties. Ik heb van alles genoten en hoop dat ik ook komend jaar opnieuw met nieuwe ideeën, passie, liefde en inspiratie mag delen in een stukje moederschap.

Vanaf 3 januari start het nieuwe blogjaar van Mama van Dijk. En daarin kan ik al een kleine onthulling doen. Want er komen nieuwe rubrieken aan dit jaar. Zo zal er maandelijks een blog worden geschreven door een -fantastische- voedingsconsulente gericht op kinderen én volwassenen. Zij zal ons meenemen in de wereld van voeding en een pure leefstijl op Mama van Dijk met de leukste tips, adviezen en meer! Daarnaast dit jaar ook meer aandacht voor de papa's en hoe leuk is het dat ook manlief dit jaar a lá Papa van Dijk voor het eerst aan het woord zal zijn. Benieuwd geworden? 

Namens Mama van Dijk en achterban, wensen wij jullie gezegende kerstdagen en een fantastische jaarwisseling toe. Bedankt lieve lezers voor het afgelopen jaar, jullie maken van schrijvend delen in het moederschap een feestje.

         
Het bijzondere geschenk van 2016  


-x- Mama van Dijk 

Leuk als je reageert!

0 reacties