Appel en jij

Jouw eetcoach weet raad

06:00

Vandaag stel ik Nathalie Appel aan je voor. De voedingsconsulente of eetcoach die in te schakelen is voor voedingsadvies bij volwassenen én kinderen. Een enthousiaste eetcoach die raad weet met voornemens, afvalraces, adviezen, vragen, de leukste tips en recepten. Voor de lezer die vanaf het allereerste begin meeleest vermoedelijk niet helemaal onbekend. Ik bezocht haar praktijk na de zwangerschap van Naomi regelmatig en daarover kon je - hier - al meerdere keren over lezen..

Nathalie Appel

Auteur: 'Hi, ik ben Nathalie Appel en sinds 2012 heb ik mijn praktijk Appel en Jij voor vrouwen die graag hun lifestyle gezonder willen maken op het gebied van voeding, beweging, ontspanning en mindsetIk vind het ontzettend leuk om jullie wat tips en adviezen te geven rondom gezonde leefstijl. Schroom ook zeker niet om vragen te stellen, die kan ik dan altijd weer meenemen in een volgend blog "


Gelukkig nieuwjaar!

" Ik wens je alles toe wat je nodig hebt om een gezond en gelukkig leven te leiden. Heb jij goede voornemens voor jezelf en je gezin? Zet deze goede voornemens dit jaar om in actie. De meeste mensen hebben een heleboel goede voornemens maar komen niet tot actie. En actie heb je toch echt nodig als je je voornemen waar wil maken. Welk voornemen dat ook is.

Als je blijft doen wat je altijd hebt gedaan, dan krijg je de resultaten die je altijd hebt gekregen! 

Je zult dus aan het werk moeten gaan. En daar zit vaak de moeilijkheidsgraad. Doorzetten is zo ontzettend lastig! We zijn gewoontedieren en een verandering is niet leuk. We moeten uit ons comfortabele leven stappen en iets gaan doen wat we niet gewend zijn. Dat levert weerstand op!
Wat je kan helpen is om een realistisch doel te stellen. Verg niet teveel van jezelf en je kids, leg de lat niet te hoog. Je hoeft niet de hele dag op een worteltje te kauwen, dat houdt niemand vol. Maar dagelijks groente op tafel moet zeker kunnen lukken. Grote kans dat je dat wel volhoudt! Dan voel je jezelf trots, zelfverzekerd en gemotiveerd om een ander doel aan te pakken.

Vertel je vrienden en familie van je goede voornemen. Vraag of ze je supporters willen zijn. Het feit dat zij op de hoogte zijn van jouw voornemen maakt het jullie gemakkelijker om jullie eraan te houden. En tot slot, zie een misstap als een tijdelijke onderbreking van de uitvoering van je plan. Pak de draad daarna direct weer op. Schuldgevoelens brengen je nergens, een positieve houding en vrolijk weer verder gaan, levert veel meer op.  

Heb je behoefte aan wat meer begeleiding en advies, dan help ik je graag. Met de methode Lekker Pûh!!! begeleid ik kinderen en hun familie naar een gezond gewicht en leefstijl. Maar ook voor jou als ouder heb ik een mooi programma waarin je in 100 dagen je leefstijl blijvend veranderd. Niet ingewikkeld en zéér geschikt voor het hele gezin.

Kijk ook eens op de website van Appel en Jij voor alle informatie die je nodig hebt.

Waar je ook voor kiest, ik hoop van harte dat het je dit jaar lukt om je goede voornemens waar te maken. Succes!

Liefs,
Nathalie Appel"

Heb jij voornemens voor dit jaar? En welke zijn dat?

-x- Mama van Dijk



Leuk als je reageert!

0 reacties