outfit of the day

Een nieuwe plaatselijke ontdekking - Jupe de Plume - WINACTIE

06:00

Jupe de Plume
De temperaturen zijn inmiddels gestegen en dus schieten we de benen van ons en onze kleine meisjes het liefst in shorts, mini rokjes, jurkjes, of een heerlijk badpakje (met rubberlaarzen a la dochterlief). Toch? Vandaag in een nieuwe post voor de rubriek "outfit of the day" een bijzondere WINACTIE. In samenwerking met een gloednieuw kledingmerk met online webshop. Je leest vandaag over de leuke ontdekking van dit nieuwe plaatselijke kledingmerk genaamd "Jupe de plume".
" Jupe de Plume is jong, uniek en beetje out of the box!

Altijd op zoek naar exclusieve stoffen voor jou!
Net even anders dan een een ander,
Kleurrijk & uniek, daar houd Jupe de Plume van! "

Het is een paar maanden geleden als ik de halfjaarlijkse shoplog van de primark enthousiast online zet op Mama van Dijk. Al snel stromen de reacties van primark liefhebbers binnen. Ook Geerline van den Bosch is deze blogpost niet ontgaan. Alleen zou zij liever vandaag als morgen deze winkelketen zien sluiten. Ze maakt me bewust van de mogelijke kinderarbeid maar bovenal stelt ze me op de hoogte van een andere optie. Kleding op maat, gemaakt met liefde, passie, en een eigen touch. En zo verteld ze met een voelbare passie in haar schrijven en een sprankeling in haar ogen die zelfs door mijn scherm te zien  is over haar eigen bedrijfje. Een kledingmerk met een stijltje waarbij je heel even het gevoel krijgt richting Ibiza afgereisd te zijn. En zeg nu zelf. Dat willen we op zijn tijd allemaal wel toch?

Niet veel later bespreken we met wederzijds enthousiasme de mogelijkheden voor een samenwerking. Ik mag een product naar wens uitzoeken voor ons peutermeisje en uiteindelijk ontwerpt Jupe de Plume een fantastisch leren rokje met glitterband. Ondanks het kleurrijke aanbod en de veelvuldige ideeën kies ik toch voor safe. Grijs. Ondertussen is het voor dochterlief een favoriet item in haar kledingkast en liet ik Jupe de Plume er ook één voor Fleur maken. Twinning, ze zijn zo leuk! 



" Geen massaproductie, geen kinderarbeid, maar eerlijk & met passie! Unieke rokjes, jurkjes, t-shirts, gilets & spijkerjasjes. Ik verkoop deze unieke items op markten en evenementen, daarnaast mag inmiddels deze webshop niet ontbreken. De naam Jupe de Plume heb ik zelf bedacht en is een Franse vertaling van wat ik leuk vind; Rokjes & Veren "
Vanaf vandaag kun jij als meisjes mama zo'n zelfde rokje winnen voor jou dametje op Mama van Dijk. Voor de jongensmama's is er een vreselijk leuk shirt beschikbaar gesteld met zomerse opdruk in kledingmaat naar keus. Hoe doe je mee? 
Jongensshirt - Jupe de Plume

Like de FB' pagina van Jupe de Plume én Mama van Dijk 
-
Deel het bericht (is lief, maar niet verplicht)
-
En laat ons even weten welk item jij zou willen winnen!

Zou een zomers shirt of stoer leren rokje in de kledingkast van jouw zoon of dochter ook niet misstaan? Doe dan zeker mee. Op zaterdag 1 Juli word er om 10.00 uur een winnaar uitgeloot en vervolgens bekend gemaakt op Mama van Dijk. Meedoen voor een ander mag natuurlijk ook! Kende jij de webshop al?


-x- Mama van Dijk

Leuk als je reageert!

0 reacties